środa, 11 lipca 2012

Cytat nie tylko na dziś...

Lubię czasami poczytać mądrości napisane przez księdza Jana Twardowskiego. 
To przecież On powiedział: "Śpieszmy się kochać ludzi - tak szybko odchodzą"... .
Ale dzisiaj, przykuły moją uwagę inne słowa tego księdza, poety:
  
"Każde małżeństwo przypomina trzy zakony: na początku franciszkanów, radosnych, zapatrzonych w przyrodę; z czasem - mocnych w słowach i argumentowaniu dominikanów; po latach już tylko kamedułów, przestrzegających reguły milczenia."

Miłego wieczoru... :-)

 

4 komentarze:

  1. Jak dobrze, że jeszcze ciągle jestem na tym pierwszym etapie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję, i oby tak dalej... . Ja również z Lepszą Połową jesteśmy na pierwszym wciąż, chociaż... czasami zdarza się drugi etap... . Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
  2. ...szczera prawda...
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meg, I ja Ci przyznam, że... szczera prawda. Również przesyłam serdeczności. :-)

      Usuń

Komentuj... nie obrażaj... :-)