poniedziałek, 18 sierpnia 2014

O głosowaniu na opowiadanie... IV edycja konkursu

Na blogu pisarki Magdaleny Kordel trwa IV edycja konkursu - projektu  "Kto napisze ze mną książkę?". O projekcie można poczytać TU.





W tym roku tematem przewodnim jest Malownicze, małe miasteczko w Sudetach. Temat opowiadania - dowolny. Warunek: happy end.

Drugi raz biorę udział. I... szczerze powiedziawszy... chyba jednak ostatni... .

Rozpoczął się etap głosowań. Nie ma żadnego niezależnego jury, które by obiektywnie oceniło nadesłane prace. Opowiadania nie są, jak w poprzednich edycjach konkursu, anonimowe... .

Głosować może każdy zalogowany,  wpisując tytuły wybranych opowiadań i odpowiednio je punktując. Głosowanie trwa od wczoraj, 17 sierpnia do 23 sierpnia. Szczegóły głosowania TU.  

Głosowanie rozpoczęło się wczoraj. I... dziwnym trafem... głosy pojawiają się... stadami... przyznając największą ilość głosów nierzadko temu samemu opowiadaniu... po kolei... . 

Nigdy nie przepadałam za tego rodzaju głosowaniem. Dlaczego? Wiadomo... .

Do chwili obecnej (ponad siedemdziesiąt "nominacji") moje opowiadanie Stary młyn nie otrzymało ani jednego głosu. Dlaczego? Ano chyba najwyższy czas przestać marzyć o karierze zarówno pisarskiej jak i w ogóle literackiej... . Dlaczego nikt mi wcześniej nie powiedział...?

Jest w tym konkursie sporo naprawdę dobrych opowiadań. Zachęcam do czytania i głosowania. :-)


1 komentarz:

  1. Haniu nie będę głosować . Nie jestem w stanie przebić się przez te opowiadania. żeby być obiektywną musiałabym przeczytać wszystkie a to ponad moje siły. Przeczytałam : Stary młyn : i podobało mi się.
    A zniechęcać się tak łatwo nie można. Nie ma róży bez kolców. Pisanie to ciężki chleb. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Komentuj... nie obrażaj... :-)