czwartek, 26 sierpnia 2010

Książka przeczytana (cz.IV)

Katarzyna Grochola, której jestem rówieśniczką, urodziła się w Krotoszynie. Jest pisarką i dziennikarką. Książka, o której chcę napisać, a którą przeczytałam jednym tchem, jest Jej dziewiątą powieścią po: Przegryźć dżdżownicę, Nidy w życiu, Serce na temblaku, Ja wam pokażę, Osobowość ćmy, A nie mówiłam, Trzepot skrzydeł i Kryształowy anioł.
Napisała również 3 zbiory opowiadań, 2 wywiady-rzeki z psychoterapeutą Andrzejem Wiśniewskim, kilka sztuk teatralnych i telewizyjnych.
Każde zdanie, o którym piszę, miało miejsce. Każda osoba, o której piszę, istniała naprawdę. Każda moja miłość, była prawdziwa. To cytat z Jej książki Zielone drzwi.
To książka biograficzna, napisana ręką, moim zdaniem, mistrzyni słowa pisanego. Wspaniała opowieść o dziewczynie, takiej ot tu, z sąsiedztwa. O beztroskim dzieciństwie, szczęśliwych latach szkolnych, o dorastaniu i w końcu o dorosłości. O trudnych chwilach w życiu, o trudnych decyzjach, miłości i o życiu.
Pani Katarzyno, czekam na następne Pani powieści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj... nie obrażaj... :-)