środa, 15 września 2010

Nowe doświadczenie

Chyba ze dwa, czy trzy lata temu, na szyi, pokazała się maleńka brodawka. Ot, taka zwykła, jakich każdy ma "od metra". Tworzą się podczas obcierania skóry o... skórę. Kiedyś miałam taką w zgięciu łokcia, zniknęła, teraz pojawiła się na szyi.
Chyba podczas snu musiałam zadrapać się paznokciem. Dość, że zaczęło boleć przy każdym poruszeniu. I zaczęło czerwienić się. Moi faceci kategorycznie zażądali, abym poszła do dermatologa.
Poszłam. Najpierw moja pani dermatolog mnie nie poznała. Zwyczajnie. Diametralnie zmieniłam fryzurę i kolor włosów, od czasu, kiedy widziałyśmy się po raz ostatni. A, że zmieniłam wygląd na bardziej korzystny, od momentu, kiedy sobie mnie pani doktor przypomniała, jakby przestała być miłą. Normalne. Tylko nasze prawdziwe przyjaciółki przecież cieszą się, gdy zmieniamy swój image na młodszy... .
Gdy wyłuszczyłam, w czym rzecz, podeszła, obejrzała i stwierdziła: "A, to zaraz to obetniemy".
Wszystkie pchły na mnie wyzdychały... . Jak to: "obetniemy"? Czy ta młoda, piękna i doświadczona pani doktor, do której mam zaufanie, weźmie ot tak, jakiś majcher i: ciach?
Przez chwilę chciałam uciec. Ale - dokąd?
Pani doktor wyszła z gabinetu zostawiając drzwi szeroko otwarte. Usłyszałam: elektrokoagulacja.
To nie dość, że majcher, to jeszcze pod prądem? O, nie. Na to nie pozwolę... .
- Zapraszam panią - usłyszałam.
Uciekać nie wypadało... .
Więcej było przygotowań do tego mini-zabiegu niż całego działania. W końcu, jak kot Dżinks, mogłam stwierdzić: "czuję zapach palonej sierści"...
Tu mogę stwierdzić z pełną odpowiedzialnością: człowiek uczy się całe życie. Wiem, że elektrokoagulacja może nie jest największą pieszczotą, jaką można sobie wyobrazić, ale na pewno można ją przeżyć. No, a teraz, z plastrem na szyi wyglądam, jakbym miała spotkanie z wampirem. Ale, to szczegół.

1 komentarz:

  1. ale fajnei fajnie piszesz, uśmiałam się do łez, choć oczywiście Ty tam bidulko dramat przeżywałaś. Swoją drogą, myślałam, ze pieperzyków, brodawek się nie usuwa?

    OdpowiedzUsuń

Komentuj... nie obrażaj... :-)