wtorek, 19 stycznia 2010

Wcale nienajlepszy blog

To już po raz piąty wybieramy najlepszego bloga. Blogi można było zgłaszać do 12 stycznia. Zgłoszonych zostało 5980.
Aby było łatwiej wyłonić zwycięzców, blogi zostały podzielone na 10 kategorii: Ja i moje życie, Profesjonalne, Polityka, Podróże i szeroki świat, Kultura, foto, video, komiks, Blogi literackie, Moje zainteresowania i pasje, Absurdalne i offowe oraz Teen.
Nadszedł czas na nominowanie najlepszych, naszym zdaniem, blogów, do oceny przez Szanowne Jury. Głosować można do 21 stycznia, do godziny 12.00.
Jurorów jest dziesięciu, każdy znawcą przypisanej mu kategorii.
Drogą eliminacji 11 lutego zostanie oficjalnie ogłoszony zwycięzca Blogu Roku 2009.
O tym, aby w ogóle pisać bloga, myślałam już pół roku przed jego założeniem. Zastanawiałam się czy warto, czy ktoś to będzie czytał, a może pisać tylko dla siebie, "do szuflady". Ale, w końcu doszłam do wniosku, że mam jakieś doświadczenie życiowe w różnych dziedzinach. Podobno, jak ktoś się zna na wszystkim, to nie zna się na niczym... . Tak i ja, piszę o wszystkim i... o niczym. Piszę od grudnia 2009.
Do Blogu Roku zgłoszone są blogi również świeżo założone, z napisanymi tylko dwoma postami. Mogłam więc i ja... .Ale... nie lubię przegrywać. Dlatego nie zgłosiłam mojego bloga do konkursu. Czasami trzeba mieć trochę samokrytyki.
(za: www.blogroku.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj... nie obrażaj... :-)